حرم مکی کو 24؍گھنٹے جراثیم سے پاک رکھنے کے لیے 3500 افراد پر مشتمل ٹیم تشکیل

مکہ مکرمہ: 24؍جولائی (ذرائع) حرم مکی میں رواں سال مقدس فریضہ حج کے موقعے پر صاف صفائی‘ قالینوں کی پاکی اور مسجد کو جراثیم سے پاک کرنے کے لیے 3500 افراد پر مشتمل ٹیم تشکیل دی گئی ہے جو چوبیس گھنٹے اپنی خدمات انجام دیں گے۔ مسجد حرام کی جنرل پریزی ڈینسی کے زیراہتمام تکنیکی اور متعدد خدمات امور کے انڈر سکریٹری محمد بن مصلح الجابری نے بتایا کہ مسجد الحرام کی صفائی اور قالینوں کی دیکھ بحال پر مامور افراد کرونا وائرس کے آغاز سے ہی مسجد حرام کو ہر قسم کے جراثیم سے پاک رکھنے کے لیے کوشش شروع کر دی تھی۔

انہوں‌ نے کہا کہ مسجد حرام کے اندرونی مقامات کو چوبیس گھنٹے کی بنیاد پر جراثیم کش مواد سے صاف کیا جاتا ہے۔ مسجد حرام کے اندرونی اور بیرونی صحن کی صفائی اور انہیں جراثیم سے محفوظ رکھنے کے لیے 3500 کارکنوں پر  مشتمل خصوصی ٹیم تشکیل دی گئی ہے۔ انہوں‌ نے بتایا کہ مسجد حرام میں تقریبا 54،000 لیٹر جراثیم کُش مواد روزانہ استعمال کیا جاتا ہے۔ لانڈری کے سامان کی صفائی کے لیے 95 جدید مشینیں لگائی گئی ہیں۔ 2400 لیٹر سٹرلائز جس میں 1500 لیٹر مسجد کے فرش اور 900 لیٹر ہاتھوں کی صفائی کے لیے استعمال کیا جاتا ہے۔ نیز 1050 لیٹر فریشینرز بھی روزانہ استعمال کیا جاتا ہے۔

انہوں نے زور دے کر کہا کہ یہ کاوشیں حجاج کرام کی خدمت کے جذبے کے تحت کی جا رہی ہیں اور ہم انہیں اپنے لیے باعث فخر سمجھتے ہیں۔

ADVERTISEMENT
ADVERTISEMENT
Next Post

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

اشتہار

Email Us Today To Book This Space: asrehazir@gmail.com

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

×