احوال وطن

مرکزی وزارتِ داخلہ ہمارے اکاؤنٹس کی جانچ پڑتال کرلیں: مولانا بدرالدین اجمل

گوہاٹی: 6؍دسمبر (عصر حاضر) مرکزی وزارت داخلہ کو اجمل فاؤنڈیشن ، آل انڈیا یونائیٹڈ ڈیموکریٹک فرنٹ (اے آئی یو ڈی ایف) کے سربراہ مولانا بدرالدین اجمل نے اپنے اکاؤنٹس کی جانچ پڑتال کی دعوت دی ہے، انہوں نے اتوار کے روز کہا کہ وہ ایک دن پہلے ان کی تنظیم کے خلاف درج کی گئی ایف آئی آر کو عدالت میں چیلنج کریں۔
آسام پولیس نے ہفتہ کے روز ایک شکایت پر فاؤنڈیشن کے خلاف ایف آئی آر درج کرواتے ہوئے الزام لگایا کہ انہوں نے بیرون ملک سے رقومات جمع کیں اور مشکوک طریقے سے ان کا استعمال کیا۔
مولانا اجمل نے کہا "ہم نے عدالت سے رجوع کرنے اور ایف آئی آر کو چیلنج کرنے کا فیصلہ کیا ہے۔ آسام کے وزیر اعلی کو سیاستدان کی طرح سلوک کرنا چاہئے تھا اور دشمن کی طرح نہیں۔ سیاسی دشمنی کی ایک حد ہونی چاہئے۔ ہم وزارت داخلہ کو اپنے اکاؤنٹس چیک کرنے کی دعوت دیتے ہیں”۔

گوہاٹی کے کمشنر پولیس مننا پرساد گپتا نے ہفتے کے روز کہا کہ انہیں ایک ستیہ رنجن بوہرہ کی شکایت موصول ہوئی ہے ، جس کی بنیاد پر دیس پور پولیس اسٹیشن میں مقدمہ درج کیا گیا ہے۔
مولانا اجمل نے دعوی کیا کہ اے آئی یو ڈی ایف اور اس کی شبیہ کو بدنام کرنے کی یہ بین الاقوامی سازش ہے۔
دھوبری سے تعلق رکھنے والے لوک سبھا رکن پارلیمنٹ نے کہا ، "یہ ایک جھوٹا الزام ہے۔  انہوں نے بی ٹی اے ڈی (بوڈولینڈ ٹیریٹریل ایریا ڈسٹرکٹ) انتخابات کے لئے کانگریس کے ساتھ ہاتھ ملتے ہی اس طرح کی حرکتوں کا آغاز کیا گیا۔”
آسام کے وزیر سرما نے کہا کہ اس معاملے کی تحقیقات یقینی طور پر کرنے کی ضرورت ہے۔

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Back to top button
×