حیدرآباد و اطراف

میٹرو ریل مسافرین کے لیے اسمارٹ کارڈ یا آن لائن بکنگ کی سہولت ہوگی

حیدرآباد: 6؍ستمبر (عصر حاضر) حیدرآباد میٹرو ریل کے عہدیداروں نے کوویڈ ۔19 پروٹوکول اور مرکزی حکومت کے رہنما اصولوں کے مطابق پیر سے اپنی خدمات کو دوبارہ شروع کرنے کے لئے تمام انتظامات مکمل کرلیے ہیں۔

کورونا پروٹوکول کے مطابق ، ایچ ایم آر حکام ایل بی نگر سے میاں پور روٹ پر میٹرو اسٹیشنوں اور احاطے اور ریلوں کی صفائی کے لئے ہر ممکن اقدام اٹھا چکے ہیں۔

میٹرو ریل کے ذریعے سفر کرنے والے لوگوں کو اسمارٹ کارڈز یا آن لائن بکنگ کے ذریعے ٹکٹوں سے فائدہ اٹھانا پڑے گا۔

انہوں نے اس سلسلے میں شہر کے لوگوں کو آگاہ کیا، کیونکہ مرکزی حکومت کی ہدایت نامے کے مطابق پیر سے خدمات کا آغاز کیا جائے گا۔ میٹرو اسٹاف کو پی پی ای کٹس اور سامان فراہم کیا جائے گا اور باقاعدگی سے صفائی ستھرائی کی جائے گی۔

ایچ ایم آر ایل کے ایم ڈی ، این وی ایس ریڈی نے کہا کہ تھرمل اسکریننگ کے بعد وہ افراد جن میں کوئی علامت نہیں پائی جائے گی انہیں اسٹیشنوں میں داخل ہونے کی اجازت دیں گے۔ ان کے لئے ہاتھوں کی صفائی ، چھ فٹ کا فاصلہ ضروری ہوگا اور اسٹیشنوں اور کاؤنٹرز پر نشانات لگائے جارہے ہیں۔ صرف کورونا کی علامات سے پاک لوگوں کو ہی میٹرو ریل میں سفر کرنے کی اجازت ہوگی۔

مرکز نے انلاک 4.0 ہدایات جاری کی ہیں اور کورونا پروٹوکول کے مطابق لوگوں کے لئے میٹرو ریل خدمات کی اجازت دی ہے۔ انہوں نے کہا کہ ہم نے کورونا پروٹوکول پر عمل کرنے کے لئے ضروری انتظامات کیے ہیں۔

ماسک ، ہاتھ صاف کرنے ، ریلوے اسٹیشنوں کے احاطے ، جسمانی فاصلے پر سختی سے عمل کیا جائے۔ ہم اب سمارٹ کارڈز اور کیش لیس لین دین پر ٹکٹ پیش کرتے ہیں۔ انہوں نے مزید کہا کہ علامات والے افراد کو میٹرو ریل میں سفر کرنے کی اجازت نہیں ہے۔

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Back to top button
×