حیدرآباد و اطراف

حیدرآباد میں پیر سے بیگم بازار کی دوکانیں کھل جائیں گی

حیدرآباد: 5؍جولائی (عصر حاضر) کورونا وباء کی روک تھام کے لئے آٹھ دن تک بند رکھنے کے بعد ، پیر سے بیگم بازار میں لگ بھگ 1500 دکانیں اور کاروبار دوبارہ کھول دئیے جائیں گے۔ اطلاعات کے مطابق دکانیں صبح 10 بجے سے شام 5 بجے تک کھلی رہیں گی۔
پیر کو کرانہ تاجروں کی ایسوسی ایشن کے صدر لکشمنارنائن راٹھی اور عمومی تاجروں کی ایسوسی ایشن کے صدر سرورام ویاس نے کہا کہ پیر سے دکانیں دوبارہ کھول دی جائیں گے۔
ایک ہنگامی اجلاس میں ہم نے کورونا پھیلنے پر تبادلہ خیال کیا ، لوگوں کو اشیائے ضروریہ کی پریشانی کا سامنا کرنا پڑرہا ہے اسی بنیاد پر دوبارہ بازار کھولنے کا فیصلہ کیا گیا۔ ان کا کہنا تھا کہ وائرس کے پھیلاؤ کو روکنے کے لئے وہ قریب 1500 دکانوں میں کاروبار بند ہیں۔
اگرچہ معاملات بڑھ رہے ہیں اور ہم دکانیں ہمیشہ کے لئے بند نہیں کرسکتے ہیں۔ ہم احاطے کی صفائی ستھرائی کے لاک ڈاؤن اصولوں کو برقرار رکھیں گے اور ان کے بقول سامان فروخت کریں گے۔ لوگوں سے کہا جائے گا کہ سامان خریدنے کے لئے وہ لاک ڈاؤن کے اصولوں پر عمل کریں۔
انہوں نے لوگوں پر زور دیا کہ وہ دکانوں پر آکر یا باہر جاتے وقت ماسک پہنیں ، ہاتھ صاف کریں اور جسمانی فاصلہ برقرار رکھیں۔

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Back to top button
×