آئینۂ دکن

تلنگانہ میں پاسپورٹ اپلیکیشن سروس یکم جون سے شروع ہوں گی

حیدرآباد: 31؍مئی (عصرحاضر) ریجنل پاسپورٹ آفس (آر پی او) نے پیر کو اعلان کیا ہے کہ وہ یکم؍ جون سے پاسپورٹ سروس کیندراس (پی ایس کے) ، پاسپورٹ سیوا لاگو کیندرا، اور ریجنل پاسپورٹ آفس سکندرآباد میں اپنی خدمات دوبارہ شروع کردے گی۔ ریاستی حکومت نے کوویڈ 19 میں نرمی کے اوقات (صبح 6 بجے سے شام 1 بجے) تک بڑھا دی۔ ایک دن قبل 30 مئی کو ، تلنگانہ حکومت نے اعلان کیا کہ وہ جاری کوویڈ 19 لاک ڈاؤن میں 10 دن تک مزید توسیع کررہی ہے ۔ ریجنل پاسپورٹ آفس (آر پی او) کے ایک پریس نوٹ کے مطابق ، حیدرآباد میں بیگم پیٹ، امیرپیٹ اور ٹولی چوکی پر پی ایس کے ، نظام آباد میں ایک اور کریم نگر میں پی ایس ایل کے یکم جون سے ایک بجے تک کام کریں گے۔ ریجنل پاسپورٹ آفس ، سکندرآباد میں پبلک انکوائری کاؤنٹر بھی کھلے رہیں گے۔

اس کے علاوہ ، آر پی او کے سکندرآباد دفتر میں واقع وزارت برائے امور برائے امور کی سیکرٹریٹ برانچ میں تصدیق / خدمات فراہم کرنے والا کاؤنٹر بھی 1 بجے تک کام کرے گا۔ ریاست تلنگانہ کی جانب سے ریاست میں  لاک ڈاؤن کے اعلان کے بعد ریاست کے تمام سرکاری دفاتر 2 مئی سے بند کردیئے گئے تھے۔

پیر کے روز ، ریاستی حکومت نے یہ بھی اعلان کیا کہ دھرانی پورٹل پر جائیداد کی رجسٹریشن شروع ہوجائے گی ، اور تلنگانہ میں تمام تحصیلدار دفاتر ایک بجے تک کھلے رہیں گے۔

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Back to top button
×