احوال وطن

مہاراشٹر میں ایک بار پھر امتناعی احکام جاری، جانیے نئی گائیڈلائنس

ممبئی: 25/دسمبر (عصرحاضر) ملک بھر میں اومیکرون کے تیزی سے بڑھتے کیسوں کے درمیان مہاراشٹرا حکومت نے امتناعی احکام جاری کئے ہیں۔

مہاراشٹر میں نئی پابندیاں درج ذیل ہیں: رات 9 بجے سے صبح 6 بجے تک ریاست بھر میں تمام عوامی مقامات پر 5 سے زائد افراد کے جمع ہونے پر پابندی ہوگی۔

شادی کے بند ہال میں حاضرین کی تعداد ایک وقت میں 100 سے زیادہ نہیں ہونی چاہیے اور کھلی جگہ پر یہ تعداد جگہ کی گنجائش کے 250 یا 25 فیصد سے زیادہ نہیں ہونی چاہیے جو بھی کم ہو۔

دیگر سماجی، سیاسی، مذہبی تقریبات کے لیے بھی حاضرین کی تعداد 100 سے زیادہ نہیں ہونی چاہیے اور کھلی جگہ پر یہ تعداد اس جگہ کی گنجائش کے 250 یا 25 فیصد سے زیادہ نہیں ہونی چاہیے جو بھی کم ہو۔

مندرجہ بالا دو تقاریب کے علاوہ دیگر تقریبات کے لیے، محدود جگہ جہاں بیٹھنے کی گنجائش مقرر ہے گنجائش کے 50 فیصد سے زیادہ نہیں ہوگی اور جہاں بیٹھنے کی گنجائش مقرر نہیں ہے وہاں 25 فیصد حاضری ہوگی۔ ایسی تمام تقریبات میں، اگر وہ کھلی جگہ پر منعقد ہوں تو حاضری بیٹھنے کی گنجائش کے 25% سے زیادہ نہیں ہوگی۔

کھیلوں کے مقابلوں، کھیلوں کی تقریبات کے لیے حاضری پنڈال کی بیٹھنے کی گنجائش کے 25% سے زیادہ نہیں ہونی چاہیے۔

ڈسٹرکٹ ڈیزاسٹر مینجمنٹ اتھارٹی مذکورہ بالا تقریبات یا اجتماعات میں سے کسی میں شرکت کرنے والوں کی تعداد کا تعین کرے گی۔ ایسا کرنے میں، یہ دیکھا جائے گا کہ 27 نومبر 2021 کے ڈیزاسٹر مینجمنٹ آرڈر کی تعمیل کی جائے گی۔

ریستوراں، جم، سپا، سینما، تھیٹر میں حاضری کی 50 فیصد گنجائش ہوگی۔ ان سب کو اپنی پوری صلاحیت کے ساتھ ساتھ 50 فیصد صلاحیت کا بھی اعلان کرنا ہوگا۔

اس کے علاوہ، ڈسٹرکٹ ڈیزاسٹر مینجمنٹ اتھارٹی جہاں بھی ضروری سمجھے پابندیاں عائد کر سکے گی اور ایسا کرنے سے پہلے عوام کو ایک خیال دینا ہو گا۔

ڈسٹرکٹ ڈیزاسٹر مینجمنٹ اتھارٹی مقامی حالات کو مدنظر رکھتے ہوئے جہاں ضروری ہو سخت پابندیاں عائد کر سکتی ہے۔

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Back to top button
×