آئینۂ دکن

تلنگانہ میں طوفان گلاب کا اثر 29؍ستمبر تک رہنے کی پیش قیاسی، بلاوجہ گهروں سے نہ نکلنے کی اپیل

حیدرآباد: 27؍ستمبر (عصرحاضر) خلیج بنگال میں آئے طوفان گلاب کی وجہ سے پیر کے روز شہر حیدرآباد میں زوردار بارش کے بعد عام زندگی مفلوج ہوکر رہ گئی۔ شہر کے کئی نشیبی علاقے زیر آب آگئے۔ جی ایچ ایم سی کے انفورسمنٹ ویجیلنس اینڈ ڈیزاسٹر مینجمنٹ (ای وی اینڈ ڈی ایم) کے ڈائریکٹر نے لوگوں سے گھروں کے اندر ہی رہنے کی اپیل کی ہے۔

صبح 7 بجے شروع ہونے والی بارش شہر بھر میں جاری رہی ، جس سے کئی مقامات پر پانی جمع ہوگیا ، ٹریفک نظام متاثر ہوا اور مختلف علاقوں میں کئی اپارٹمنٹس کے سیلروں میں بھی داخل ہوگیا۔ دلسکھ نگر ، کاپرا ، مہدی پٹنم ، ملک پیٹ اور جوبلی ہلز میں موسلادھار بارش کی اطلاعات ہیں۔ اس کے علاوہ کچھ علاقوں میں گرج چمک اور بجلی کے ساتھ بارش ہوئی ہے۔

تلنگانہ اسٹیٹ ڈویلپمنٹ پلاننگ سوسائٹی (TSDPS) کے جاری کردہ اعداد و شمار کے مطابق شام 5 بجے تک حیدرآباد میں سب سے زیادہ 72.0 ملی میٹر بارش کاپرا میں ریکارڈ کی گئی ، اس کے بعد الوال میں 64.5 ملی میٹر ، چندا نگر میں 59.3 ملی میٹر ، جوبلی ہلز میں 57.0 ملی میٹر ، اور ملک پیٹ میں 52.5 ملی میٹر بارش ریکارڈ کی گئی۔ سب سے کم بارش راجندر نگر میں 6.0 ملی میٹر ریکارڈ کی گئی۔

گریٹر حیدرآباد میونسپل کارپوریشن (جی ایچ ایم سی) ، جس نے ایک دن پہلے ہی ہائی الرٹ کا اعلان کیا تھا ، نے زمینی سطح کی ٹیمیں تیار کی ہیں۔ جی ایچ ایم سی کی ڈی آر ایف اور مون سون ٹیموں نے پہلے ہی زیر آب علاقوں میں کام شروع کر دیا ہے۔ انڈیا کے محکمہ موسمیات نے پیر کو حیدرآباد میں اگلے دو دن یعنی 28 ستمبر اور 29 ستمبر تک طوفان کی وجہ سے موسلادھار بارش کی وارننگ دی ہے۔ موسم کی رپورٹ کے مطابق ، گلاب کا اثر 29 ستمبر تک جاری رہ سکتا ہے۔

جی ایچ ایم سی کے ڈائریکٹر ویجیلنس اینڈ انفورسمنٹ وشواجیت کمپاٹی نے زونل کمشنرز ، ڈپٹی کمشنرز اور محکموں کے سربراہوں کو بھی ضروری کارروائی کرنے کی ہدایت دی ہے۔ انہوں نے انہیں مشورہ دیا کہ خاص طور پر دور دراز علاقوں کی طرف چوکس رہیں۔ شہری ادارے کے عملے کو یہ بھی ہدایت دی گئی ہے کہ وہ فون کالوں کا جواب دینے کے لیے فوری کارروائی کریں اور اس بات کو یقینی بنائیں کہ کشتیاں ، پمپ ، دیگر ضروری سامان اور مشینری دستیاب ہو۔

اس مقصد کے لیے حیدرآباد کلکٹریٹ میں ایک کنٹرول روم قائم کیا گیا ہے۔ شہریوں کو مشورہ دیا جاتا ہے کہ اگر ضرورت ہو تو ہیلپ لائن نمبر 040-220201313 پر رابطہ کریں۔ تازہ ترین ہدایات کے مطابق کلکٹریٹ میں دو افسران دستیاب ہونے چاہئیں۔ کلکٹر ایل شرمن نے فون پر فوری جواب دینے کی ہدایات جاری کی ہیں۔

 

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Back to top button
×