آئینۂ دکن

عیدالاضحی کے موقع پر جانوروں کی نقل و حمل کو آسان بنانے بیرسٹر اویسی کا ڈی جی پی سے مطالبہ

حیدرآباد: 29؍جون (عصرحاضر) اے آئی ایم آئی ایم کے قومی صدر اور رکن پارلیمنٹ اسد الدین اویسی نے تلنگانہ کے ڈائریکٹر جنرل پولیس (ڈی جی پی) مہندر ریڈی کو خط لکھ کر کہا ہے کہ عیدالاضحی کے موقع پر شہر حیدرآباد میں اس بات کو یقینی بنائے کہ جانوروں کی نقل و حمل کے دوران پریشان نہ کیا جائے۔

28 جون کو لکھے گئے ایک خط میں آل انڈیا مجلس اتحاد المسلمین (اے آئی ایم آئی ایم) کے سربراہ نے مہندر ریڈی کو بتایا کہ 21؍جولائی کو عید الاضحی کے لئے بھیڑ بکرا اور بیل ہزاروں کی تعداد میں حیدرآباد پہنچتے ہیں۔ اویسی نے مزید کہا کہ تلنگانہ کے 44 لاکھ مسلمانوں میں سے تقریبا 50٪ عظیم تر حیدرآباد میونسپل کارپوریشن کی حدود میں رہتے ہیں۔

“اس سلسلے میں ، ہم آپ کے علم میں لانا چاہتے ہیں کہ حیدرآباد ، سائبر آباد ، راچاکونڈا اور پورے تلنگانہ ریاست کے متعدد مقامات پر شرپسند عناصر کے ذریعہ ایک تشویشناک صورتحال پیدا کرنے کی کوشش کی جارہی ہے۔ ڈی جی پی کو لکھے گئے خط میں اویسی نے کہا کہ گاؤ رکشک اس بار بقرعید کے موقع پر بیلوں اور بھینسوں کا کاروبار کرنے یا بیلوں اور بھینسوں کی تجارت کرنے والے افراد کو ہراساں کرنے کی کوشش کر رہے ہیں۔

اویسی نے اعلی پولیس اہلکار سے یہ بھی درخواست کی کہ وہ پولیس افسران کو ہدایت دیں کہ وہ جانوروں کی عمر اور صحت پر قابو پانے کے بارے میں ویٹرنری ڈاکٹروں سے سرٹیفکیٹ پر اصرار نہ کریں ، اور گاڑیوں میں جانوروں کی معمولی تعداد پر مقدمات بھی درج نہ کریں۔

حیدرآباد لوک سبھا سیٹ سے رکن پارلیمنٹ نے بتایا کہ چیک پوسٹوں پر کام کرنے والے پولیس عہدیداروں کو خاص طور پر ہدایت دیں کہ وہ بیلوں اور بھینسوں کے تاجروں / ٹرانسپورٹروں کو مقدمات درج کرکے ہراساں نہ کریں اور نہ جانوروں کو ضبط کرنے کی کوشش کریں۔

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Back to top button
×