آئینۂ دکن

جی ایچ ایم سی انتخابی مہم میں حصہ لینے والے تمام افراد سیلف کورنٹائن کرلیں: محکمۂ صحت

حیدرآباد: 3؍دسمبر (عصر حاضر) ریاستی محکمہ صحت نے بدھ کے روز ایک جی ایچ ایم سی انتخابی مہم میں شامل ہر ایک سے کہا ہے کہ وہ سیاسی پارٹی کے رہنماؤں ، پارٹی کارکنوں ، رضاکاروں اور عام لوگ اگلے سات دن کے لئے فوری طور پر سیلف کورنٹائن کرلیں۔

گذشتہ دس دنوں میں یا جی ایچ ایم سی انتخابی مہم کے دوران ، حیدرآباد ، رنگا ریڈی اور میڑیچل-ملکاجگیری اضلاع کے کچھ حصوں میں ، رضاکاروں ، سیاسی پارٹی کے کارکنوں ، رہنماؤں اور عام عوام نے بڑے پیمانے پر آپس میں اکٹھا ہوئے ہیں۔ ڈائریکٹر پبلک ہیلتھ (ڈی پی ایچ) ڈاکٹر جی سرینواسا راؤ نے کہا کہ  کوڈ 19 انفیکشن کی دوسری لہر کو روکنے کے لیے سیلف کورنٹائن بہت اہم ہے۔

صحت کے عہدیداروں نے بتایا کہ موجودہ سرما کے موسم سمیت واقعات کا سلسلہ ، جی ایچ ایم سی کی انتخابی مہم کے دوران بڑے پیمانے پر اجتماعات اور بات چیت کا باعث بنے اور حالیہ کارتیکا پورنامی جیسے تہواروں نے کوویڈ 19 کے انفیکشن کی دوسری لہر  کے لئے ایک طرح سے راہیں ہموار کی ہیں۔

جی ایچ ایم سی انتخابات میں ، ہزاروں رضاکاروں اور پارٹی کارکنوں نے انتخابی مہم میں حصہ لیا اور عام لوگوں نے ممبروں سے براہ راست بات چیت کی۔ بہت سے لوگوں نے کوویڈ 19 کے رہنما خطوط پر عمل کرنے کی پوری کوشش کی لیکن ایک بڑی تعداد میں لوگ مطلوبہ رہنما خطوط پر عمل کرنے سے قاصر رہے۔

“اب چونکہ انتخابی مہم اور انتخابات ختم ہوچکے ہیں ، احتیاطی تدابیر اختیار کرنے کا یہی مناسب وقت ہے۔ یہاں تک کہ خود کو تنہائی کے دوران بھی ، افراد کو ماسک پہننا چاہئے ، جسمانی دوری برقرار رکھنا چاہئے اور ہاتھوں کی صفائی پر توجہ دینی ہوگی۔ ان اقدامات سے یہ یقینی بنائے گا کہ خاندان کے افراد متاثر نہیں ہوں گے۔

اگر فرد کو تنہائی میں رہتے ہوئے کوڈ علامات پیدا ہوجائیں تو ، انہیں فوری طور پر قریبی کووڈ ٹیسٹ سنٹر تک پہنچنا چاہئے اور  جانچ کروانی ہوگی۔ کوویڈ – 19 ٹیسٹ دستیاب ہونے کو یقینی بنانے کے لئے ، صحت کے عہدیداروں نے بتایا کہ حیدرآباد کے شہری بنیادی صحت مراکز کو ایک دن میں زیادہ سے زیادہ افراد کی جانچ کرنے کی ہدایت جاری کردی گئی ہیں۔

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Back to top button
×