ریاست و ملک

وزارتِ داخلہ کے گائڈ لائن کے مطابق مذہبی مقامات‘ عبادت گاہوں کو بھی کھولنے کی رہے گی اجازت

نئی دہلی: 30؍مئی (عصر حاضر) مرکزی وزارتِ داخلہ سے جاری کردہ ان لاک پہلے مرحلے کے لیے گائڈ لائن میں کہا گیا کہ عوام الناس  کے لیے مذہبی مقامات‘ عبادت گاہیں ہوٹلوں ، ریستوراں اور مہمان نوازی کی دیگر خدمات؛ اور شاپنگ مالز؛ 8 جون ، 2020 سے کھولنے کی اجازت ہوگی۔ وزارت صحت مذکورہ بالا سرگرمیوں کے لئے متعلقہ مرکزی وزارتوں / محکموں اور دیگر اسٹیک ہولڈرز سے مشاورت کرکے ، سماجی دوری کو یقینی بنانے اور COVID-19 کے پھیلاؤ پر قابو پانے کے لئے ایس او پیز جاری کرے گی۔

فیز II میں ، اسکولوں ، کالجوں ، تعلیمی / تربیت / کوچنگ انسٹی ٹیوٹ ، وغیرہ کو ریاستوں اور UTs سے مشاورت کے بعد کھول دیا جائے گا۔ ریاستی حکومتوں / UT انتظامیہ کو والدین اور دیگر اسٹیک ہولڈرز کے ساتھ ادارے کی سطح پر مشاورت کرنے کا مشورہ دیا جارہا ہے۔ آراء کی بنیاد پر ، ان اداروں کو دوبارہ کھولنے کے بارے میں فیصلہ جولائی ، 2020 میں لیا جائے گا۔ ایم ایچ ایچ ڈبلیو ان اداروں کے لئے ایس او پی تیار کرے گی۔

o پورے ملک میں صرف محدود تعداد میں سرگرمیاں ممنوع رہیں گی۔ یہ سرگرمیاں یہ ہیں: مسافروں کا بین الاقوامی ہوائی سفر۔ میٹرو ریل کا آپریشن؛ سنیما ہال ، جمنازیم ، سوئمنگ پول ، تفریحی پارکس ، تھیٹر ، بار اور آڈیٹوریم ، اسمبلی ہال اور اسی طرح کے مقامات۔ اور ، سماجی / سیاسی / کھیل / تفریح ​​/ تعلیمی / ثقافتی / مذہبی فرائض / اور دیگر بڑی بڑی جماعتیں۔ فیز III میں ، ان کے افتتاحی تاریخوں کا فیصلہ صورتحال کے جائزہ کی بنیاد پر کیا جائے گا۔

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Back to top button
×